Wysoka sprzedaż obuwia uzależniona od pogody
Handel obuwiem, choć wydaje się być dochodowym biznesem niekoniecznie musi taki być. W rzeczywistości nie jest tak różowo, jakby się mogło wydawać.
Czas intensywnych poszukiwań obuwia przypada średnio trzy razy w roku zima, wiosna i lato. Jesień z reguły nie jest tak popularna, bowiem wiele przejściowych butów można bez obaw wykorzystać.
Z drugiej zaś strony to, czy w sklepie będzie duży ruch nie jest tak oczywiste, jak dzień astronomicznej pory roku. Bowiem to tylko i wyłącznie od zmiany pogody zależy, czy szybko trzeba będzie uzupełnić naszą szafę.
Gdy nie ma upalnego lata niepotrzebne są sandały, wystarczą lekkie baleriny. Podobnie jest zimą skoro nie ma mrozu i śniegu, ciepłe kozaki pozostaną na półkach w sklepach.
I tak produkty z najnowszej kolekcji nie stanowią zainteresowania. Bowiem czasy kupowania butów jeszcze przed sezonem już dawno się skończyły.
Dlatego też handel obuwiem nie jest tak do końca dobrym pomysłem na łatwy i dochodowy biznes.