Kupony rabatowe

Kupony rabatowe to forma zachęcenia klientów dawane najczęściej stałym klientom w ramach programów lojalnościowych, ale czasem w ramach rozpoczęcia współpracy i zachęcenia klientów do skorzystania z oferty sprzedawcy.

Kupony rabatowe to nic innego jak „chwyt” marketingowy mimo wszelkich chęci nie poddawania się im bardzo często ulegamy bijącym po oczach rabatom, kuponom, promocjom, kiedy zastanowimy się nad tym, co właściwie zyskaliśmy korzystając z super oferty okazuje się, że niewiele albo nawet nic, bo na przykład musieliśmy kupić dwa dodatkowe produkty, żeby móc skorzystać z promocji lub dokonać zakupów za narzucone nam „minimum”.

Im bardziej oferta jest spersonalizowana i budzi w nas poczucie, że skierowana jest tylko i wyłącznie do nas tym chętniej na nią reagujemy i finalnie korzystamy z niej, takowe otrzymujemy w formie wiadomości na telefony, wiadomości mailowe, listownie i nadal telefonicznie, chociaż te są uważane za najbardziej negatywne, napastliwe szczególnie, jeśli sami nie podawaliśmy numeru telefonu osobie, która do nas dzwoni lub firmie, w której imieniu ta osoba się kontaktuje.